Aktivita:
Systém:
Počet hráčů a hráček:
Odhadovaný max. čas:
Žánr/tagy:
Ocitáte se pod rozpraskanou kupolí z čediče a cítíte na kůži chlad pradávné magie. V napůl zapadlých chodbách pulsují runy pokryté námrazou a mizí ve stínech, zatímco kdesi v dálce se skryté mechanismy probírají k životu. Každá kapka podivné stříbřité vody a praskání nabitého krystalu vám připomíná, že toto místo kdysi bzučelo mocí, která se strašlivě vymkla kontrole. V záblescích pochodní se lesknou pasti a každý portálový oblouk se otevírá jako příslib, ale i hrozba, která vás volá hlouběji.
Toto je ztracená Dračí kovárna, síť živlových sálů roztroušených mezi sopkami, ledovci, podhorskými hlubinami a pokřivenými lesy, nyní spojených nestabilními magickými branami. Vy a vaši společníci musíte prozkoumat mrazivé síně, proměnlivé časové nádrže, trezory se zdeformovanou gravitací a živé kamenné zahrady – řešit hádanky, přelstít konstrukty a bojovat s pozůstalými přízraky. Je tu ukryto šest pradávných Klíčů, každý dokáže znovu spustit nebo zneškodnit mechanismy laboratoře, ale chytří průzkumníci si najdou jiné cesty i bez nich. Spolupráce i zrada jsou stejně nebezpečné jako špatně seslané kouzlo, když každý váš krok přetváří samotné základy této zničené svatyně.
Hrát se bude ve zjednodušeném systému DrD+. Znalost pravidel není nutná, vše bude vysvětleno na začátku hry a hráči budou mít na výběr z předem připravených postav. Očekává se, že hráčské postavy budou spolupracovat, ale může se stát, že dojde ke konfliktům mezi postavami (PvP). Zápletka příběhu a prostředí jsou předem jasně dané (prakticky se jedná o dungeon), způsobů řešení však může být více a záleží na hráčích, jak moc chtějí být inovativní.
P.S.: Hra bude využívat rekvizity z Lega 🙂