Aktivita:
Systém:
Počet hráčů a hráček:
Odhadovaný max. čas:
Píše se rok 1986; nejhorší rok vašeho života. Jen těžko se vám rozhoduje, co se na vás podepsalo víc - zda ekonomická krize, nebo rozvod, který vás připravil o vše. Tedy… téměř vše. Proto teď místo svého moderního New Yorkského apartmá sedíte na zadní sedačce Fordu drkotajícího po kamenité cestě vedoucí blaty hrabství Yorkshire a skrz zamlžená okna vyhlížíte věže panství Glenmoore - rozpadajícího se viktoriánského sídla, které vám jako zázrakem připadlo v dědickém řízení po prastrýci, o nemž jste doteď neměli tušení. Zpátky doma vám přišlo, jakoby se na vás usmálo štěstí v podobě šance na nový život pryč od toho hektického pekla soudů, hádek a dluhů. Ale při pohledu z okénka na vysoké temné věže čnějící z blat si najednou nejste tak jistí. Ale na tom teď nezáleží. Těch pár mizerných drobných, co vám připadlo v rozvodu, jste utratili za letenky. Glenmoore je vašim novým domovem. Není cesty zpět.
Tento příběh nesleduje osudy neohrožených hrdinů a nenabídne vám uspokojení v podobě vyřešení zapeklitých záhad nebo kritického úspěchu na kostkách. Ba naopak, aby vyprávění žánrově fungovalo, vaše postavy budou bezmocné, špatně informované a pravděpodobnost, že bez následků uspějí, velmi sporá. Ale pokud milujete hororový žánr se všemi jeho klišé a patosem a toužíte ve vyprávění uplatnit svůj smysl pro melodrama, je toto dobrodružství pro vás. Pojďme si na pár hodin sednout a vytvořit spolu příběh, který bude milostným dopisem žánru mysteriózního horroru jako Ti Druzí, Crimson Peak nebo Conjuring, vžít se do archetypálních postav čelících těžko uchopitelné nadpřirozené hrozbě a navodit spolu (v kulisách tématicky zchátralé horské chaty) atmosféru, ze které běhá mráz po zádech.
(Příprava předem není nutná, vše se dozvíte během hry)